Nieuwsbrief Januari 2024

12 januari 2024

Gelukkig Nieuwjaar!

Beste lezer,
We zijn al even in het nieuwe jaar maar desondanks willen wij, het bestuur van de Vereniging Weesperzijdebuurt, alle leden en dus ook jou, veel geluk wensen voor 2024.
Het komend jaar staat onze vereniging in het teken van de fusie die we willen aangaan met de Ver.Buurtbehoud, het noordelijk deel van de Weesperzijdestrook.
Toen we vorig jaar hieraan begonnen te werken konden we niet vermoeden dat het zoveel voeten in de aarde zou hebben.
Maar dit jaar komt het er dan van. We laten jullie binnenkort daarover meer weten.
Ook zullen we het komend jaar elk kwartaal overleg voeren met de gemeente over ontwikkelingen in ons gebied.
Van het laatste overleg, recent in december kan je hieronder een verkort verslag lezen.

Tenslotte, en niet onbelangrijk, staan wij natuurlijk open voor alle suggesties, opmerkingen en aanbevelingen van jou en al onze leden.
Samen maken we de vereniging, dat kunnen wij als bestuur niet alleen.

Laten we er een mooi jaar van maken.

Ernestine Stoop, Christine Degenaar, Ies Biekart en Jeron Halewijn

…..lees verder