Nieuwsbrief 29 april 2022

Nieuws uit de buurt

29 april 2022
Vorige week vrijdag hebben we de Algemene Ledenvergadering van onze vereniging gehouden. Hieronder tref je enkele punten aan die aan de orde kwamen of die bij leden vragen opriepen.
Verzoek betaling Contributie 2022
De Algemene Ledenvergadering heeft besloten de contributie ongewijzigd te laten. Je steunt onze vereniging door €10 over te maken op rekening:
NL94 INGB 0002 9118 20
t.n.v. Belangenvereniging Weesperzijdestrook
Verkeersstromen

Eén van de vragen die werd gesteld tijdens de vergadering was hoe de verkeersstromen na de herinrichting van de Weesperzijde zouden lopen. Via welke straten kan je straks ons gebied inrijden en via welke kan je de Weesperzijdestrook verlaten. Hieronder vind je een link naar het definitieve ontwerp van de herinrichting. Daarop staan met pijlen de toekomstige verkeersstromen aangegeven.

Klik hier voor: Definitief ontwerp Weesperzijdestrook Zuid
Dit jaar zal het Weesperzijdefestival op zaterdag 24 september plaatsvinden. Wij zoeken vrijwilligers die zich die dag willen inzetten voor de buurt.
Geef je hieronder op door op de knop te drukken!
Klik hier om je op te geven als vrijwilliger voor het Weesperzijdefestival
Copyright © Vereniging Weesperzijdebuurt, All rights reserved.
e-mailadres: info@verenigingweesperzijdebuurt.nl

Je ontvangt deze e-mail omdat je in de Weesperzijdebuurt woont of werkt.
update your preferences oF unsubscribe from this list.

Email Marketing Powered by Mailchimp

Dit bericht is geplaatst in - . Bookmark de link .