ALV 6 mei 2021 uitnodiging

Oproep Algemene Ledenvergadering

2 mei 2021
Beste,
Het bestuur van de Vereniging Weesperzijdebuurt nodigt je uit voor de Zoom-Algemene Ledenvergadering van donderdag 6 mei as. 20 uur.
Vanwege Corona zijn er nog allerlei beperkingen om samen te kunnen vergaderen. Vorig jaar is de ALV daardoor overgeslagen. Nu de lock-down in beperkte mate voortduurt, hebben we besloten via Zoom een vergadering uit te schrijven.
Onder deze email staat een knop die je vanaf een kwartier vóór aanvang van de vergadering toegang geeft tot de vergadering. Instructies staan er ook bij.
Agenda ALV 6 mei 2021
  1. Opening
  2. Mededelingen
  3. Verslag ALV en Jaarcijfers van 2019
  4. Jaarcijfers 2020
  5. Begroting 2021
  6. Verkiezing nieuwe bestuursleden
  7. Plannen en initiatieven
  8. Voortgang herinrichting Weesperzijde
  9. Rondvraag
  10. Sluiting
t.a.v. punt 6: Mike Kraus treedt af als bestuurslid en penningmeester. Het bestuur zoekt een kandidaat voor deze functie. Wij vragen leden die denken deze functie te kunnen en willen vervullen zich te melden bij het bestuur.

Henk Heijnen en Jeron Halewijn hebben zich aangemeld voor het bestuurslidmaatschap. Henk als algemeen lid en Jeron als secretaris.

t.a.v. punt 7: Binnen het bestuur wordt een discussie gevoerd over de manier waarop wij de belangen van de leden behartigen. Kort gezegd: moeten we een activistische vereniging zijn of moeten we ons neutraal opstellen zodra belangen uiteen lopen. Wij willen graag deze discussie in de nabije toekomst met de leden voeren.

Zoom-link voor ALV (actief vanaf do 6 mei 19:45 uur. Klik hier)
ZOOM-instructies
Klik op de bovenstaande knop. Je wordt automatisch naar een website geleid.
Er verschijnt een pop-up die je vraagt om de Zoom-toepassing te kiezen. Druk op: Kies toepassing.
Er verschijnt weer een pop-up: Kies Kopeling openen
In de regel ben je nu klaar maar soms wordt een bestandje gedownload. Klik daar dan op en Zoom wordt gestart. Zodra de host je toelaat, neem je deel aan de vergadering.

Dit bericht is geplaatst in - . Bookmark de link .