op bezoek bij Moskee AL Kabir

Zondag 23 april is er een zeer hartelijke en interessante ontvangst geweest in de Moskee AL Kabir voor leden van de Vereniging Weesperzijdebuurt. Na een rondleiding door de moskee met veel informatie, uitleg en volop gelegenheid om vragen te stellen, werden we onthaald op thee en zoet gebak. Uiteraard had iedereen de kledingvoorschriften gerespecteerd. Alles kon gevraagd en besproken worden en het voelde daadwerkelijk als een ‘buurtontvangst’. De moskee is erg open over hun werkwijze en hun visie en heeft broederschap en respect door en voor anderen hoog in het vaandel staan. Er is afgesproken om meer contact met elkaar te hebben en elkaar uit te nodigen voor evenementen. Kortom, echte buren.

Dit bericht is geplaatst in - . Bookmark de link .