Uitnodiging Buurtplatform Weesperzijdestrook

Op dinsdag 30 oktober is er weer een Buurtplatform Weesperzijdestrook bij de Roeivereniging “De Hoop”.

Welkom bij deze najaarseditie 2018. Heeft u goede ideeën voor een mooie en groenere buurt, een duurzamer stadsdeel of weet u hoe u mensen kunt verbinden voor een fijnere samenleving? Deze keer gaan we het hebben over die ideeën en plannen van U om de Weesperzijdebuurt nog mooier en beter te maken!
  1. Hoe maken we de openbare ruimte schoon/heel en veilig
  2. Op welke manier kunnen we werken aan een groen en duurzame wijk?
  3. Hoe zorgen we dat bewoners die hier net komen wonen weten van wat er allemaal speelt?

U bent van harte welkom om mee te praten. We hebben een inloop met verschillende tafels om over uw idee in gesprek te gaan. Wat leeft er onder de bewoners, op welke manier willen ze geïnformeerd worden en hoe ziet het volgende Buurtplatform eruit. Samen met het Stadsdeel gaan we hierover met elkaar in gesprek.

Heeft u nog andere ideeën voor de Weesperzijdestrook? Kijk  dan alvast op de gebiedsmakelaar staat klaar om met u in gesprek te gaan!” https://oud-oost.onsgebied.nl/

Waneer; Dinsdag 30 Oktober 2018
Waar; Roeivereniging “De Hoop”
Hoe laat; 19.30 tot 21.30